Хобі, як справа життя – як перетворити захоплення на бізнес

Пристрасть до збирання

Якщо з запалом взятися за справу, то можна випередити навіть професіоналів. Так, Джо Маддалена, син торговців антикваріатом, зумів перевершити своїх батьків вже в ранньому віці. Його пристрасть до колекціонування була настільки велика, що до 14 років хлопчик володів кількома картинами, приблизно 100 тис. випусків коміксів і близько 1 тис. автографів.

Цікаво, що залишити автограф Джо просив усіх, навіть однокласників, – на той випадок, якщо коли-небудь вони стануть успішними і відомими. Переломний момент настав, коли Маддалена продав ці речі. На виручені гроші був відкритий аукціон Profiles in History.

Сьогодні тут йдуть з молотка особисті листи голлівудських акторів, одяг зірок, історичні документи, кинореквизит і багато іншого.

Ціни астрономічні: наприклад, 6-сторінковий постер до кінофільму «Кінг-Конг» 1933 року був проданий за 345 тис. доларів, а голова Чубакки, персонажа з «Зоряних воєн», – за 172 тис. доларів.

Хліб для душі

Тому Сазмор, виходець з ПАР, перебрався до США і зайнявся IT-бізнесом, оптимізацією офісного простору для корпорацій. Від роботи він відпочивав, займаючись випічкою і експериментуючи з рецептами.

Одного разу він спік хліб, додавши в тісто насіння кунжуту, гарбуза, маку, соняшнику, тверду пшеницю, вівсяні пластівці. Його родині та друзям настільки сподобалася ідея, що Сазмор вирішив відкрити власну пекарню – Broadmoor Baker.

Сьогодні її доходи становлять близько 2 млн доларів на рік. Проте ж Сазмор продовжує ставитися до бізнесу як до хобі, приділяючи йому 1,5 години в день і стверджуючи, що випічка – це для душі.

У кого пішли люди?

чи Знаєте ви, що хом’яки і чайки, так само як і люди, що займаються прокрастинацією (відкладанням справ на потім)? Або що плямисті гієни – феміністки? Про це і багато чому іншому коротко і захоплююче розповідає відеоканал Євгенії Тимоновой «Все як у звірів».

Його концепція – показати широкій публіці, що у людей і тварин набагато більше спільного, ніж вважається. А оскільки контент не тільки цікавий, але і якісний, ідея швидко стала популярною. Сьогодні у сторінки на YouTube понад 1,5 млн переглядів, а відео знімається не на власні гроші, а на спонсорські.

Зйомки йдуть у різних куточках земної кулі – від Хорватії до Кенії. Починався відеоблог в якості хобі – до цього Євгена пропрацювала близько 10 років в рекламі. Однак потім вирішила, що вона «біолог за покликанням» і потрібно займатися тим, що подобається. Так вона втілила в реальність свою дитячу мрію – зробила передачу про тварин.

Мультик для 60 країн

Всі люблять мультфільми, та Ілля Попов, творець бренду «Смішарики», – не виняток. Цікаво, що «Смішарики» – один з найуспішніших вітчизняних мультфільмів – виникли багато в чому випадково.

Основним проектом Іллі Попова була компанія, яка займалася розробкою комп’ютерних ігор. А в той момент, коли йшла робота над грою про кондитерську фабрику, художниця Марія Колесникова намалювала ескізи круглих персонажів.

За словами підприємця, мало хто вірив, що на мультиках можна зробити бізнес, але він поставив на цей проект. Сьогодні ж «Смішариків» показують в 60 країнах: вони переведені на 15 мов і, до речі, в Китаї популярні ще більше, ніж в Росії.

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *